Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Термостат

    Здравейте!!!
    Виждам,че има множество теми за загряване,термостати,запотяване на прозорците и така нататък...но имам конкретен въпрос,чийто отговор не намерих никъде по темите.Може и да съм пропуснал някое мнение,но старателно четох и не видях.
    Както четох в една тема...запалих колата,след 5-10 мин и двата мъркуча на радиатора бяха вече позатоплени,извода е че термостата не затваря или липсва...но къде се намира той в горния или долния мъркуч?
    И другото ми питане е ... относно запотяването на прозорците...като пусна вентилатора на 4-та степен,духалките на прозорците на вратите почти не духат а и всички останали едва духат...1-2-3 изобщо не включва,едва се усеща че е пуснато парното...въпроса ми е къде се намира питата за парното за да не е запушена от боклуци и за това да не духа силно?На реното на баща ми беше под джабката вътре...изчистихме го и сега няма проблемаций а пък аз на вратите ми се потят,камо ли задните ... АД !!!Махнах преди малко филтъра на купето беше леж...яко боклуци
    Забравих да напиша ... става дума за Алфа 145 2.0 ТД
    Last edited by joro88ar145; d.m.y г., 15:04.

  • #2
    на същият автомобил и аз имам същите проблеми като твоите (прекалено бавно загрява зимата, потят ми се стъклата ....) есента смених термостата но ефекта беше нулев и наи вероятно е да е запушен радиатора на парното в купето , ама не съм го сменял все още ако имаш някакъв ефект пиши....

    Comment


    • #3
      Я виж - нещо такова трябва да е - позиция 1 (ако не е, търси наоколо) http://212.187.114.126:7080/navi?MOD...OD=3&DRW_NUM=4
      sigpic
      Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

      Comment


      • #4
        дизела по принцип през зимата на празен ход трудно загрява.в работни условия би трябвало за 10-15 мин да е поне на 60гр. изпотяването е от филтъра на купето. за степените на духалката отговаря един мощен резистор, като само на последната степен вентилатора се захранва директно /за това и работи на нея/. като отвориш всички клапи естествено че ще духа слабо. пускай само на позицията която ти трябва.
        точка

        Comment


        • #5
          едва пролетта смених филтъра на купето та не зная дали ще се оправи изпотяването на стъклата , по въпроса за бавното загряване в една тема бях гледал за поставяне на термостат от рено5 (вътрешен в маркуча) и човека пишеше, че загрявало доста бързо ,обаче немога да намеря вече тази тема и маи този саит е затворен.Гледах външният диаметър на термостата и вътрешният на маркуча и имаше разлика от 2-3 мм .... това което гледах в саита беше на фиат брава 1.9 тд,а доста части са еднакви та се чудя дали да не експериментирам ,иначе 1 термостат е в порядъка на 100 лв... та се чудя да почвам или не, ама ще е когато се появи време

          Comment


          • #6
            на извънградско каква температура държи.
            точка

            Comment


            • #7
              ами извънградско поддържа 80 градуса ,ама като стане жега и се спира чак от перката при градско

              Comment


              • #8
                така трябва - при извънградско насрешния въздух духа постоянно радиатора, охлажда и температурата стои на 80 (абе по-точно на 83 градуса - на толкова е напълно отворен термостата - поне на моя така пише). при градско стоиш на място и няма обдухване - тогава дори термостата да е напълно отворен, течността няма от къде да се охлади - тогава като стигне около 90 градуса, сработва перката и за 2-3 минути сваля на 83. после пак се нагрява и пак се включва перката. всичко е ок, не се шашкай. проблема е ако на извънградско държи 40 - 50 градуса - тогава явно термостата е заминал (отворен непрекъснато) или прегрява винаги (затворен непрекъснато).
                sigpic
                Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
                  така трябва - при извънградско насрешния въздух духа постоянно радиатора, охлажда и температурата стои на 80 (абе по-точно на 83 градуса - на толкова е напълно отворен термостата - поне на моя така пише). при градско стоиш на място и няма обдухване - тогава дори термостата да е напълно отворен, течността няма от къде да се охлади - тогава като стигне около 90 градуса, сработва перката и за 2-3 минути сваля на 83. после пак се нагрява и пак се включва перката. всичко е ок, не се шашкай. проблема е ако на извънградско държи 40 - 50 градуса - тогава явно термостата е заминал (отворен непрекъснато) или прегрява винаги (затворен непрекъснато).
                  Извънградско, извънселско....колата трябва да е на 88-90 градуса..или един косъм под 90градусовия маркер, а перката да включва една идея над този маркер на 1ва степен....други градуси значат проблеми по охладителната система/датчиците
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #10
                    стойностите са в нормата. няма за какво да се притесняваш.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                      Извънградско, извънселско....колата трябва да е на 88-90 градуса..или един косъм под 90градусовия маркер, а перката да включва една идея над този маркер на 1ва степен....други градуси значат проблеми по охладителната система/датчиците
                      Не мога да се съглася с това мнение! Колата трябва да държи около 80. При промените в условията на шофиране тази граница може да се измести малко нагоре или малко надолу. Това е нормалната работна температура. А ако не се лъжа първа степен се пускаше на 93, а втора на 97 градуса.
                      The greatest of all scientific hobbies!

                      Comment


                      • #12
                        колеги искам и аз да се включа в темата като ви питам-мойта(145 2.0 тд)на извънградско на някое голямо нагорнище вдига към 93 градуса това значи ли че термостата е за смяна??
                        AlfaRomeo 145 2.0 TD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от XaDeS Покажи съобщение
                          едва пролетта смених филтъра на купето та не зная дали ще се оправи изпотяването на стъклата , по въпроса за бавното загряване в една тема бях гледал за поставяне на термостат от рено5 (вътрешен в маркуча) и човека пишеше, че загрявало доста бързо ,обаче немога да намеря вече тази тема и маи този саит е затворен.Гледах външният диаметър на термостата и вътрешният на маркуча и имаше разлика от 2-3 мм .... това което гледах в саита беше на фиат брава 1.9 тд,а доста части са еднакви та се чудя дали да не експериментирам ,иначе 1 термостат е в порядъка на 100 лв... та се чудя да почвам или не, ама ще е когато се появи време
                          Термостата,за който говориш го имам и ако те мразех бих ти го изпратил моментално.Проблема при тия термостати е,че в повечето случай новите модели имат отвор при отворено положение,най-много 1квадратен сантиметър и зимата не се забелязва тая особеност,но през лятото правят големи поразии.Оригиналните с много по-голям отвор се намират трудно и са доволно скъпи,така че не си заслужава да се преработва системата.Бих те посъветвал да си изчистиш системата от боклуци и от грешки по клапите и да обърнеш внимание на оригиналния термостат.Сатанист е много прав.Градско,селско трябва да работи както трябва.Обясненията ама тя е дизел,са просто селски мухабети.Успех!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            абе добре са им термостатите на хората.
                            точка

                            Comment


                            • #15
                              термостат

                              Здравейте! Аз съм с алфа 146 1.4 Т.С.
                              Като я взех ми държеше работна температура малко над 60 градуса! Смених термостата и сега ми държи температура малко под 80 градуса!Мисля,че това не е много нормално,а и ми гори минимум 10 градско в наи-добрия случай!Може ли някой да каже какъв е проблема?
                              Благодаря предварително!!!
                              Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

                              Comment

                              Working...
                              X